11 Septembre. 2018 Omplim la Diagonal de Dignitat.

Cobrir una nova Diada és sens dubte un repte al qual ja hi estic avesat. La logística prèvia és essencial malgrat que sempre cal deixar espai per la improvisació.
L’Assemblea em va proposar diferents punts estratègics per mostrar la magnitud de l’esdeveniment que prometia ser espectacular.
Era precís que en pocs segons, el món sencer pogués veure el que l’estat espanyol no volia. Les xifres de manifestants sempre han estat disfressades i el missatge en medis, silenciats o manipulats grollerament.

_34A9951

La Diagonal en aquesta època aquesta coberta pels arbres i condiciona la visió aèria que per altra banda ja sabíem que estaria restringida al vol privat.
Teníem quatre localitzacions i vàrem escollir aquesta . Situada el la cruïlla d’Aragó / Diagonal.
Res ens podia tapar la visió directa sense aixecar-nos excessivament. Aquest és un punt a tenir en compte per no minimitzar els components de la marxa.serie.jpgAl punt de vista calia afegir la possibilitat de tenir wifi prou potent per enviar a l’instant les imatges. Érem just a l’inici i sabíem que teníem que arrencar la transmissió amb força per tal que des de la seu de l’Assemblea tinguessin temps d’escollir i editar en calent la informació.IMG_8970Plans amplis i detalls que dibuixin la realitat des d’un punt de vista particular.IMG_8971

_34A0163xxSabíem de l’importància del moment i per no perdre cap instant treballàvem en equip i amb quatre càmeres alhora.dos_34A0020Intentar ser creatiu no està renyit amb la labor informativa._34A9961_34A9965L’esperit del nostre poble és sens dubte d’una fotogènia preciosa._AF_2103Sovint en veure la resposta de la gent, la consciència pren força._AF_2026_34A9891_34A9878.jpgUna vegada més en acabar m’he sentit satisfet de treballar per una causa que crec necessària.diada3

 

1 comentario en “11 Septembre. 2018 Omplim la Diagonal de Dignitat.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s