No deixem que ens manllevin la il·lusió

Escriure, descriure, dibuixar, comunicar, expressar, explicar, cridar, transmetre, plorar, riure. Si ets lliure, ho fas, ho fem, ho fan. Privats de llibertat, tot és diferent.
Les imatges esdevenen crits, parlen, transgredeixen límits. Sovint són un clam escrit en llum o en colors.
Si som conscients del seu valor i aprenem a llegir les imatges i sospesar-ne la força, escriurem, descriurem, comunicarem, riurem i tal volta plorarem, Tot en silenci.
Si volem canviar la imatge d’un poble, aprenem a comunicar-nos, abracem-nos i passem-nos el testimoni.
Ens volen muts, ofegats en el pou de l’oblit. A cada atac una resposta escrita en la llum que il·lumini la foscor. És la veu que traça el camí, l’únic camí.
No deixem que ens manllevin la il·lusió i enfortim el record, la traça sense perdre el nord.
Cada matinada neixen llums i ombres que es desdibuixen amb la nit tot acaronant els somnis lluitadors. Fem-los possibles.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s